Bize Ulaşmak İsterseniz

mrsbarancetin@hotmail.com

1 Aralık 2014 Pazartesi

Çam Terebentin Yağı ile Saçlarınızı Uzatın

Saç uzatma arzumuzu, aşkımızı duymayanınız kaldı mı ? Kalmadı bence de. Son 4 yılda dönem dönem saçlarımın uzaması için bir şeyler denedim. Hepsinden de öyle ya da böyle bir sonuç aldım. Ama "uzun saç yerine sağlıklı saçı tercih ederim" dedim ve devamlı kuaföre gidip uzattığım saçları kestirdim. Saçlarım istediğim boya ulaştığında çok yıpranmış oluyordu. Uçları inceliyor, çirkin bir görüntü meydana geliyordu. Bu kırılmanın en büyük sebebi ise tabiki ısı! Bu sefer aynısı olmayacak deyip hayatımdan düzleştirici, maşa, saç kurutma makinesi gibi saçıma zarar verecek her şeyi çıkardım. Şimdilik her şey yolunda.

 Bundan 3 sene öncesinde omuzlarımın 4 parmak altında kestirdiğim saçlarımın 4 ay sonra göğsümün altında olduğunu fark ettim fotoğraflarda. Düşündüm düşündüm ne yaptım diye bulamadım. Anneme gittim sordum, fotoğrafları gösterdim. Bana, " bir yağ kullanıyordun sen o zamanlar, kötü bir kokusu vardı " dedi. Tabi o zaman kafamın içinde şimşekler çaktı. O zamanlar kullandığım yağ çam terebentin yağıydı. Yine arkadaş çevremden duyup denemiştim o yağı ve muhteşem bir sonuç elde etmişim fotoğraflara bakınca anlıyorum...

Koştum evimin yakınındaki aktardan aldım yine çam terebentin yağını... Peki bu yağı nasıl kullanacağız ? Ben bu yağ ile ilk tanıştığımda olduğu gibi saç diplerime boca etmiştim... 10 dakika sonra saçımın dibi feci şekilde kaşınmaya başlamıştı ve yıkamak zorunda kalmıştım. Daha sonra internetten araştırmıştım ki saça direkt uygulamak doğru değilmiş. Daha sonra badem yağı, hint yağı, susam yağı gibi yağlarla karıştırarak haftada bir ya da iki haftada bir saç diplerime yedirip 2 saat beklemiştim. Bazıları bu yağı şampuana da karıştırıyor. Ama ben şampuana karıştırma taraftarı değilim. Çünkü çam terebentin yağının keskin bir kokusu var, bu koku şampuana kattığınızda şampuanın kokusunu da bastırıyor. Üstelik saçları aşırı kurutuyor. Bu yüzden sadece haftada ya da iki haftada bir saç diplerinize diğer yağlarla masaj yaparak yedirmenizi, saç uçlarınıza sürmemenizi öneririm. Benden bu kadar. Sizin de çam terebentin yağı ile ilgili bir deneyiminiz varsa yorumda paylaşmanız bizi mutlu eder. Şimdilik hoşçakalın cankuşlar. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder