Bize Ulaşmak İsterseniz

mrsbarancetin@hotmail.com

1 Aralık 2014 Pazartesi

Mimlendik - Mimleyelim

1. Yalnızken neler izler veya okursun?
Yalnızken genelde moda programlarını ya da youtube'daki makyaj-saç videolarını izlerim. Blogları okurum. :)

2.Kendine ayırdığın zamanlarda ne giyersin ?Kendimi iyi hissettiğim şeyleri giyerim, bazen süslenir kös kös otururum. :)
3.Me-time güzellik ürünlerin nelerdir ?
Güzellik için kendime ayırdığım bir vakit yok.. Genelde bolca vakit buluyorum. Her hafta saçıma keratinli maskemi ve yağ bakımımı yaparım. Cildim neye ihtiyaç duyuyorsa gününde uygularım. Günlük rutin olarak yaptığım ise yatmadan kaş ve kirpiklerime hint yağı sürerim. :)
4.Aktüel en sevdiğin ojen hangisidir ?

Kendime siyah ojeyi çok yakıştırırım. Kışları zaten genelde siyah gri giydiğim için sürdüğüm ve hayran kaldığım oje flormarın sevilla matte no 200. Mat bir oje. Yazları ise Golden Rose'un yeni cıvıl cıvıl serisinin her birini kullanıyorum...

5.Kendine ayırdığın vakitte ne yer ne içersin ?
Kendime ayırdığım vakitte genelde ya çok abur cubura kaçarım ya da çok sağlıklı beslenirim. :) Evet biraz garip ama ya sabahtan akşama kadar çikolata cips yerim ya da bolca su içer kendime salata çeşitlerini yapar yerim.

6.Aktüel en sevdiğin mum hangisidir ?
Mumlarla pek aram yok. Evde cicili bicili biblolar mumluklar var ancak içinde mum yok:)

7.Yalnızken dışarıda da vakit geçirir misin ?

Yalnız olduğum zamanlarda genelde vaktimi evde geçirmeyi seviyorum. Zaten beni eve bağla bir ay dışarı çıkma de "memnuniyetle" der otururum. Benim gibi ev meraklısı var mı bilmem... Yalnız dışarı çıkmaktan pek hoşlanmam illa yanımda birisi olsun isterim. Alışverişe giderken kız arkadaşımın bir işi çıktığı için yanımda erkek kuzenimi götürüp perişan ettiğim günü dün gibi hatırlıyorum. :)

8.Tek başına sinemaya film izlemeye gider misin?
Sinemayla aram ne yazık ki yok.. Hayatında kaç kere sinemaya gittin diye sorsanız parmak sayımı geçmez sanırım. Ben filmi yatarak izlemeyi severim kardeşim... Tabi bu sinema sevmeme huyumu kimse sevmiyor o ayrı konu... ( Özellikle erkekler )

9.En sevdiğin online shop ?
Bu zamana kadar Trendyol'dan birçok ürün aldım... Şuan yeni gözdem ise wish.. Henüz bir şey almadım sepette biriktiriyorum :)

10.Eklemek istediğin bir şeyler var mı ? Kendine ayırdığın vakitte daha neler yaparsın ?
Hayal kurarım mesela... Okul öncesi öğretmenliği okuyorum. Öğretmen olduğum, atandığım günün hayalini kurarım. Evimi nasıl yaparım diye düşünürüm. Ev eşyaları bakarım :) Sitelerden eşya araştırmak falan çok hoşuma gidiyor... Onun dışında saçıyla kafayı bozmuş bir insan olarak saçımla çok uğraşırım.
Blogla ilgili bir şeyler araştırırım. Bu mim olayı çok hoşuma gitti.

Bizi mimleyen Süslü Şirine'ye kucak dolusu sevgiler...
Ben de;
Pembe Makyaj Çantam
Hobium
Mor Hastası'nı mimliyorum...

2 yorum:

  1. Gerçektende benziyormuşuz özellikle de saçlarla kafayı bozmuş olmamız :) Bu arada bende evde vakit geçirmeyi çok severim bütün gün yatarım çokta mutlu olurum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benden mutlusu olmaz o zaman :)) Ah şu saçlarımız !

      Sil