Bize Ulaşmak İsterseniz

mrsbarancetin@hotmail.com

3 Aralık 2014 Çarşamba

Gabrini Mat Oje

Oje markalarının hemen hemen hepsi mat oje çıkardı. Ben de daha önce bloglardan okumuştum ancak bu aralar çarşıya çok fazla inmediğimden olayı alma fırsatım olmamıştı.

Geçenlerde mrsbaran ile çarşıya indiğimizde Gabrini'nin çıkardığı mat serisine rastladım. Hazır siyah ojeye ihtiyacım varken tercihimi siyahtan yanaya kullanayım dedim. Ojenin tasarımı falan hoşuma gitti. Bütün ojeleri dişimle açtığım ve tutma yerlerini diş izi yaptığım için alırken kendime dişimle açmayacağım diye söz verdim. O kadar güzel renkler vardı ki hayran kaldım. Ancak denemeden almamaya karar verdim ve bir tane alıp çıktım.

Bugün ojeyi kullanma fırsatı buldum. Sürdüğünüzde tabiki parlak gözüküyor ancak durdukça matlaşıyor.İlk kat normal ojelerde pek güzel durmaz ancak rengini verir. Bu ojede böyle bir şey söz konusu değil. 3 kat bile sürseniz olur gibi. Ben 2 kat sürdüm. Sonuç derseniz, eh işte. Gözüm alışmadığından dolayı mıdır bilmiyorum ama pek beğenemedim. Sanki normal parlayan siyah ojeler daha güzel duruyor. Karar sizin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder